Presentatie Virtueel en fysiek gedrag van de nieuwe generatie

Omgaan met jongeren blijft voor veel volwassenen een uitdaging. De generatiekloof lijkt soms een gapend gat te zijn wanneer je omgaat met jongeren, of jongeren wilt bereiken middels een campagne. Wat drijft de jongeren anno 2011, hoe leven ze, waar leven ze voor en vooral wat ambieren ze in het leven. Pas wanneer je de motivaties van jongeren anno nu begrijpt kun je er ook het best mee omgaan, kun je ze ook daadwerkelijk bereiken met je boodschap of je verhaal.

In een wervelende presentatie neem ik u mee in de leefwereld van de jongeren, en zie hoe zij hun wereld zien. Ik neem u mee in de digitale wereld, die voor veel jongeren niets anders is als een verlengstuk van de fysieke wereld, geen second life, maar one life waarin alles samenkomt en geïntegreerd lijkt.

Neem contact met me op om te bespreken hoe deze presentatie u kan helpen om de leefwereld van jongeren beter in kaart te brengen.